Treba napomenuti da na domaćem planu, s obzirom na to da u Hrvatskoj nije provedena prikladna lustracija te da nikada nisu službeno raspuštene strukture UDBA-e i KOS-a, od 1990-ih bez nadzora i sankcija prosperiraju i javno djeluju razne medijske, “kulturnjačke” paraobavještajne i para-političke ispostave istih struktura koje su provodile specijalni rat protiv hrvatskih vlasti i države tijekom i poslije Domovinskoga rata, sve do danas.

Ne prođe gotovo jedan dan bez da novopečeni ljevičarski aktivistički portal Faktograf.hr ne snese jedan pamfletski uradak, umotan pod celofanom novinarske profesionalnosti, ukazujući na uspon “klerofašizma”, “desničarskog ekstremizma” itd.., prozivački vokabular koji više pripada agitpropskom repertoaru mrzilačke ideološke skupine negoli ozbiljnom novinarstvu.

Na ideološki pedigre i političku pristranost takvih pseudo-novinarskih portala hrvatska je javnost navikla, međutim stvari postaju pomalo groteskne i tragikomične kada isti portal faktograf.hr koji redovno objavljuje poluistine, neprovjerene informacije i difamacijske članke, voli se predstavljati pod pokroviteljstvo udruge GONG-a i Hrvatskoga novinarskog društva kako citiram “prvi hrvatski portal za provjeru činjenica, koji je dobio vrijedno međunarodno priznanje: Međunarodna mreža provjeravatelja činjenica (International fact checking network, IFCN)“.

Možda nisam dovoljno osobno upućen na ezoterički novinarski žargon i koliko zaista vrijedi sintagma “provjeravatelja činjenica, tzv. fact checking”, ali ću se rado pozvati na takvu metodologiju provjere činjenica, koji se zasniva na načelima nepristranosti i objektivnosti, i to u slučaju navoda novinara i urednika portala Faktografa Petra Vidova (inače novinar portala index.hr., i drugih marginalnih i lijevo-aktivističkih portala tipa Lupiga i Stav) i to na primjeru njegovog članka “Hrvatske ekstremiste podržava i moćni ruski oligarh” od 3.04.2018.- http://faktograf.hr/2018/04/03/hrvatske-ekstremiste-podrzava-i-mocni-ruski-oligarh/“.

U tom se članku, autor inače poznat široj javnosti zbog pitoresknih situacija (vidjeti https://kamenjar.com/indexov-novinar-fizicki-napao-taksista-smetali-su-ga-krunica-i-slika-ante-gotovine/) silno trudi dokazati povezanost između jednog ruskog oligarha za kojeg sam po prvi puta čuo i filozofa euroazijatskog ideologa Aleksandra Dugina, s domaćim hrvatskim intelektualcima konzervativne i suverenističke političke struje koje Vidov svrstava u isti “koš hrvatskih desnih ekstremista” među kojima nabraja nekonzistentne etikete “hrvatskih fundamentalista” (i ako to ništa ne znači), “obiteljaša”, “europskih fundamentalista”, “religijske fanatike” itd…

Na dalje, kako bi šlampavo potkrijepio svoje makinacije i pristrane konstrukcije, autor se poziva na izjave Bernhard Odehnala, novinara švicarskog Tages Anzeigera (inače lijevo orijentirani list) koji je navodno 2014. izvijestio “o tajnom okupljanju europskih fundamentalista (još uvijek ne znamo što znači europski fundamentalisti-vjerski, politički??), nacionalista i religijskih fanatika, koji su se navodno” u Beču sastali da bi razgovarali o svojoj viziji Europe i na kojem su navodno trebali prisustvovati i hrvatski “desni ekstremisti”.

Autor članka se također poziva na vrlo tendenciozni dokumentarac ARTE kanala-mreže o tzv. europskim obiteljašima “Pobačaj: protunapad križara”, koji je trebao tobože raskrinkati financijsku povezanost između platforme CitizenGO, i ruskog oligarha Malofejeva od kojeg je navodno ista mreža tražila 100.000 eura donacije, informaciju koju u dokumentarcu sam Malofejev demantirao, istaknuvši da, ne financira nikakve pokrete izvan Rusije.

Treba podsjetiti da dokumentarci ARTE kanala, koliko god oni zvuče medijski i pomodarsko “ozbiljni”, u mainstream lijevo-liberalnim medijskim krugovima, često su ideološki pristrani i u javnosti su predmet kritike zbog cenzure i nepoštivanja objektivnosti činjenica i promicanja teorija zavjere.

To nije ni čudo kada znamo da je na čelu predsjednika nadzornog odbora ARTE mreže, poznati lijevo-liberalni intelektualac Bernard-Henry Levy, koji se ilustrirao tijekom posjete Hrvatskoj 2016. godine kada je u javnosti u Zagrebu izjavio kako su “Hrvati na ovim prostorima imali svog Putina, predsjednika Tuđmana, koji je od partizana i antifašista postao nacional-socijalist.” BHL je poznat po tome da je tijekom rata u BiH dao svoju potporu Aliji Izetbegoviću i modelu plurietničke Bosne i Hercegovine u obliku “Male Jugoslavije”.

Skupa s Levyom u upravljačkom odboru Arte-mreže, pronalazimo široku lepezu lijevo-liberalnih globalističkih novinara. Na drugu stranu Arte , unatoč tome što se predstavlja kao “neovisni TV kanal” ne podliježe nadzoru francuskom glavnom tijelu za nadzor elektroničke medije (CSA) što mu daje dodatna iznad zakonska krila za širenje niza poluistina i dezinformacija. Pristranost Arte dokumentaraca često su predmet kritika drugih novinara poput Le Monde Diplomatique, u kojemu Serge Halimi optužuje ARTE za političku i ideološku pristranost u kontekstu pobjede Trumpa na predsjedničkim izbora, a s obzirom na neprestano štancanje anti-ruskih dokumentarca optužen je od istoga uglednog lista za širenje “rusofobije” i teorija zavjera.
https://www.monde-diplomatique.fr/2018/03/HALIMI/58468
Nedavno je ARTE mreže u 2017. morala de-programirati dokumentarac Joachim Schroedera o “Antisemitizmu u Europi” zbog islamofobije i neobjektivnosti. http://www.telerama.fr/television/antisemitisme-finalement-arte-diffusera-le-documentaire-controverse,159801.php
Međutim, ondje gdje autor članka skreće na klizav teren difamacijskog sadržaja jest kada olako proglašava “ruskim agentima” “Duginim agentima” u Hrvatskoj moju malenkost i druge hrvatske intelektualce znanstvenike, koji slobodno djeluju izvan lijevo-liberalnom mainstream jednoumlja, i to isključivo na temelju sumnjivog hakerskog dokumenta koji je navodno citiram “objavila ruska hakerska skupina Šaltaj-Boltaj, koja je u međuvremenu ugasila svoju webstranicu, dokument na kojemu nadvodno figuriraju imena proruskih europskih intelektualca i znanstvenika suradnika Aleksandra Dugina, navodno blizak Malofejevu, ruskom oligarhu“. Naravno, autor članka pokušava me kao geopolitolog koji se bavi isključivo na znanstvenoj osnovi tematikom euroazijske i atlantske geopolitike u vrlo tendenciozni i negativni kontekst (s konstrukcijama i podnaslovima poput citira, tzv. “ruski agenti u Hrvatskoj” ili navode poput “Duginovi agenti u Hrvatskoj”) a moju intelektualnu i znanstvenu suradnju s filozofom Alain de Benoistom povezati sa “tzv. “interesnom ruskom mrežom”.

Dakle, primjenom metode fakt-checkinga, na koje se u velikoj pompi poziva portal Faktograf, autorov najveći investigacijski domet u provjeri i procjeni činjenica navodne povezanosti ruske agenture i oligarha s tzv. “desnim ekstremistima” je hakerska lista neke opskurne hakerske skupine čija je web stranica ugašena, (koju je bilo tko mogao iskonstruirati falsificirati i montirati). Toliko o provjeri činjenica, autentičnosti, nepristranosti i objektivnosti investigacijskog postupka.

Također, autor nadalje neistinito bez prethodnog “fact chekinga” i provjere informacije iznosi kako sam u svojstvu predsjednika Etičkog foruma HNIPa “izbačen iz organizacije u sklopu frakcijskih previranja” te da je “izbačena frakcija zamjerila ostatku HNIP-a bilo je zbog navodno nedovoljno intenzivno javno zalaganje da se očuva ugled Željke Markić i udruge U ime obitelji“, što je notorna laž i neprovjerena informacije. Kao suosnivač HNIP-a i predsjednika Etičkog foruma nisam izbačen, već sam ostavkom dobrovoljno otišao zbog ustanovljenog nepoštivanje statusnih temeljnih odredbi od strane vodstva HNIP-a. a što se može provjeriti na samim stranicama HNIP-a.
http://hnip.hr/2017/05/22/obavijest-prestanku-clanstva-hrvatskim-novinarima-publicistima/

Hibridno djelovanje internetskih portala Antifa mreže u Hrvatskoj


Hrvatski je internetski prostor postao poligon za slobodno vođenje psihološko-propagandnih akcija, ponajprije kontrolom i manipulacijom informacija te plasiranjem fake newsa, a na osobit smo način svjedočili međunarodnom diskreditiranju Hrvatske, a i radi lažno etiketiranje i kriminaliziranje političkih “desnih” neistomišljenika i udruga, čiji je najbolji primjer i “case study” navedena pseudo-analiza portala faktograf.hr.

Treba napomenuti da na domaćem planu, s obzirom na to da u Hrvatskoj nije provedena prikladna lustracija te da nikada nisu službeno raspuštene strukture UDBA-e i KOS-a, od 1990-ih bez nadzora i sankcija prosperiraju i javno djeluju razne medijske, “kulturnjačke” paraobavještajne i para-političke ispostave istih struktura koje su provodile specijalni rat protiv hrvatskih vlasti i države tijekom i poslije Domovinskoga rata, sve do danas. Hrvatski je internetski prostor postao poligon za slobodno vođenje psihološko-propagandnih akcija, ponajprije kontrolom i manipulacijom informacija te plasiranjem fake newsa, a na osobit smo način svjedočili međunarodnom diskreditiranju Hrvatske, a i radi lažno etiketiranje i kriminaliziranje političkih “desnih” neistomišljenika i udruga, čiji je najbolji primjer i “case study” navedena pseudo-analiza portala faktograf.hr.

Koliko mi je poznato, većina aktivista, intelektualaca koji se zalažu za suverenističku i državotvornu opciju navedeni novinar svrsta među “desne ekstremiste” žive od svoje skromne plaće i volontiraju bez i kakvih financijske koristi , što se ne može reći za domaću lijevu post-jugoslavensku kulturnjačko-aktivističku mrežu tzv. NGO-a, koja je samo naslijedila komodne financijske i institucionalne-akademske sinekure iz bivšeg jugoslavenskog sustava, a danas je ne samo financirana iz inozemstva i iz domaćeg proračuna.

Naime, u dokumentima koji su nedavno procurili u javnosti iz tzv. Soros Leaks, otkrivaju kako su GONG (koja inače skupa s HND-om i pokrenula portal Faktograf ) platforma 112, Teršelićkin “Centar za mirovne studije”, izrijekom se spominju u papirima koji su hakirani iz Sorosevih arhiva, a uz njih se spominju, kao “dokazani saveznici” Soroseve zaklade. http://hu-benedikt.hr/?p=69693
članak DC leaks otkriva kako Soros manipulira izborima i političkim procesima u Hrvatskoj i članak Novi List:
http://www.novilist.hr/Vijesti/Svijet/Hackeri-provalili-u-arhive-Sorosevih-organizacija-Medu-hackiranim-fajlovima-i-projekti-iz-Hrvatske

Na drugu stranu, za razliku od portala i tiska koji pripadaju suverenističkoj struji, radiklano-lijevi portali su primjerice dobili oko milijun kuna za vrijeme Milanoviće vlade i nastavljaju biti daleko više sufinancirani od drugih portala.
http://www.sloboda.hr/ultra-ljevicarski-portali-bliski-vlasti-dobili-gotovo-milijun-kuna-od-rtv-pretplate-gradana/

EUROPOL i prijetnje radikalno-lijevog terorizma


Nakon što su shvatili da je etiketa fašista zapravo poprilično povijesno i medijski istrošena sada u zamjenu koriste etiketu “ruski agent”, “desni ekstremist” “hrvatski fundamentalist”, još jednom potvrdivši njihovo pravo lice i netolerantnu isključivost. Druga pouka jest da onaj ili oni koji imao zlu namjeru diskreditirati, negativno etiketirati političke neistomišljenike, i kada se kriju iza metode “fact checkinga”, zapravo koriste taj label za daljnju kontaminaciju i diseminaciju poluistina i laži.

Što se tiče ekstremizma kao isključivo subjektivna i ekstenzivna kvalifikacija, koje pristrano novinar isključivo pripisuje hrvatskoj i europskoj desnici iako u Hrvatskoj ne postoji nikakav “desni fašistički ekstremizam”. Nailazimo i na blistavu demonstraciju neznalačkog pamfletskog etiketiranja kada isti novinar proziva francuskog priznatog intelektualca Alain de Benoista, dobitnika esejističkog “Grand prix” francuske Akademije znanosti i umjetnosti (koji povremeno piše za Le Figaro i Le Monde), da je “fašist” i da “širi koljačku ideologiju”?!? …… Bilo bi poučno da Vidov pojasni koji su filozofsko-politički i idejni postulati i kriteriji koji određuju ideologiju “koljaštva”?!

Što se tiče političkog ekstremizma, zanimljivo je podsjetiti da je u posljednjem godišnjem izvješću EUROPOL-a istaknut porast ljevičarskog ekstremizma u obliku organiziranog terorizma i to kao nova prijetnja u Europi pored islamskog radikalizma.

Primjerice Njemački ured za očuvanje ustavnopravnog poretka je registriralo 1.608 terorističkih napada radikalne ljevice za 2014-2015 na svom tlu, daleko više negoli slična djela krajnje desnice.
https://www.lesechos.fr/29/06/2016/LesEchos/22223-061-ECH_allemagne—les-mouvements-radicaux-violents-en-hausse.htm#cYkJji0Y2EQXT7lh.99

EUROPOL navodi kako su ljevičarske ekstremističke grupe provele 27 nasilnih napada u 2016. godine unutar EU.
http://securiteinterieurefr.blogspot.hr/2017/12/europol-pointe-la-menace-des.html

Također treba napomenuti kako su međunarodne mreže “antifa” (antifašistička akcija je neformalna svjetska mreža antifašista koja ima i svoje krakove u Hrvatskoj) pa i domaće “antife” http://www.crvena-akcija.org/category/akcije/antifa/, Antifašistička akcija, Antifašistička liga Hrvatske, Radnička fronta, itd…) izrazito agresivne ne samo po pitanju učestaloga govora mržnje i pozivanja na “oružani ustanak” kao prijetnja ustavno-pravnom poretku RH na društvenim mrežama već i po pitanju političkog nasilja.

Nedavno zbog takvog nasilja, američka savezna država New Jersey je uvrstila antifašistički pokret među terorističke organizacije, a u SAD je pokrenuta peticija u kojoj više do 130.000 američkih građana traže od vlade da se zabrane Antife pokreti kao terorističke organizacije.
https://francais.rt.com/international/42295-plus-130-000-americains-petition-maison-blanche-antifas-terroristes
U Hrvatskoj anarhistička i radikalna ljevica u sprezi s antifašističkim mrežom i portalima dobivaju snažnu potporu drugih srodnih europskih struktura po pitanju organiziranja tribina, festivala, konferencija.

U 2011.godini lijevo-radikalni subverzivni film festival je ugostio kao predavača Antonio Negrija http://www.kinoeuropa.hr/program/4-subversive-film-festival-18056, talijanski filozof postmarksističkog operaizma, koji je poznat je po svojoj terorističkoj prošlosti unutar redova radikalne ljevice za vrijeme Olovnih godina u Italiji. 1979 optužen i suđen je za sudjelovanje u ubojstvo Aldo Moroa i povezivanja s Crvenim Brigadama.

Pouka iz ovog kvazi-profesionalnog novinarskog članka jest da su jedan krug medijskih i društveno-političkih radnika koji pripadaju radikalnoj ljevici i antifašističkoj mreži, u Hrvatskoj spremni se služiti s bilo kakvim sredstvima kako bi diskreditirali i blatili političke neistomišljenike.

Nakon što su shvatili da je etiketa fašista zapravo poprilično povijesno i medijski istrošena sada u zamjenu koriste etiketu “ruski agent”, “desni ekstremist” “hrvatski fundamentalist”, još jednom potvrdivši njihovo pravo lice i netolerantnu isključivost. Druga pouka jest da onaj ili oni koji imao zlu namjeru diskreditirati, negativno etiketirati političke neistomišljenike, i kada se kriju iza metode “fact checkinga”, zapravo koriste taj label za daljnju kontaminaciju i diseminaciju poluistina i laži.

Zadnje pitanje koje se postavlja i koje puno govori o svijetu u kojemu živimo, može li danas itko misliti s vlastitom glavom, i postaviti kritično prema današnjem globalističkom poretku i dogmama lijevo-liberalne političke korektnost bez da mu se prišije diskvalifikacijsku etiketu “fašist”, “ruski agent”? Ako je tako, a ovakav članak-analiza portala faktograf to i faktografsko potvrđuje, što je i zaista žalosno.

Izvor: narod.hr