Nema hrvatskoga tima koji bi bolje pristao na srpsko božićno primanje u Zagrebu, na kojima redovno ima najmanje Božića a najviše srpske politike prema (proti) Hrvatskoj, niti se može naći ekipa koja će lakše progutati sve ono što se tamo redovno izgovori, od skupine koju su sačinjavali Plenković, Pejčinović, Božinović, Obuljen, Radin, Bernardić i Bandić.

Da je meni dato sastaviti listu gostiju koji će se u ambijent najbolje uklopiti, ne bi ju ni ja bolje sastavio. Možda ne bi zgorega bilo, uz one koji su pristupili radosnom suretu, zabilježiti i one koji nisu došli, pa makar predstavljalo samo blagu diferencijaciju.

Doduše ovaj puta nije došao Vučićev izaslanik s novom porukom srpske vlade, što samo znači da prijetnja kako će matična država, nađu li se ugroženi, svim sredstvima braniti interese Srba u Hrvatskoj, nepromijenjena i dalje ostaje na snazi.

Pupovac se nije uspio oteti ustaškoj tematici i da je sastav hrvatskih gostiju bio drugačiji, doživjeli bi to kao čavao u glavu. Zato je i izabran tim tvrdih glava s imunitetom na srpske uvrede.

Od svih osinjih žalaca, onaj stršenovski pripada Profiriju kada je govorio o Hrvatima i Srbima kao dvije isprepletene grane istog stabla, koje čine jedan jedinstveni buzdovan. S miješanim brakovima za argument, samo što ih nije prozvao cvijetom srpskog naroda.

Dva puta smo u prošlom stoljeću bili nakalemljeni na srpsko stablo i tako mu postajali grana i u oba slučaja smo jako dobro upoznali tko drži buzdovan i čije se glave kotrljaju.

Predsjednik vlade je spustio Predsjednici što se nije odazvala, komentarom da svatko mora odgovarati za svoje pozivnice. Sva je sreća da Kolinda Grabar Kitarović ne treba odgovarati njemu nego narodu koji ju je izravno izabrao.

Šteta je samo što nisu doveli Boru Drljaču, da ovu Porfirijevu pletenicu srpsko-hrvatskog naroda, zabavlja svojim dobro poznatim i svima dragim repertoarom.

Da je mjeriti po ovakvim porukama sa proslave Hristosova rođenja, dobio bi se dojam da je na svijet došao sa sasvim drugačijim namjerama od onih koje se navode u Svetom pismu.

Komentari